شروط الخدمة - الزرقاء الاخباري

شروط الخدمة - الزرقاء الاخباري


1. الشروط
من خلال الدخول إلى الموقع الإلكتروني http://www.zarqa36.com/، فإنك توافق على الالتزام ببنود الخدمة هذه وجميع القوانين واللوائح المعمول بها، وتوافق على أنك مسؤول عن الالتزام بأي قوانين محلية سارية. إذا كنت لا توافق على أي من هذه الشروط، يحظر عليك استخدام أو الوصول إلى هذا الموقع. المواد الواردة في هذا الموقع محمية بموجب قانون حق المؤلف والعلامات التجارية المعمول به.
2. استخدام الترخيص
يتم منح إذن لتحميل نسخة واحدة من المواد (المعلومات أو البرامج) مؤقتا على موقع ويب الاخباراري الشخصي للعرض الشخصي غير التجاري فقط. هذا هو منح الترخيص، وليس نقل الملكية، وبموجب هذا الترخيص لا يجوز لك:
تعديل أو نسخ المواد؛
استخدام المواد لأي غرض تجاري، أو لأي عرض العامة (التجارية أو غير التجارية)؛
محاولة فك أو عكس هندسة أي برامج موجودة على موقع ويب الاخباري.
إزالة أي حق المؤلف أو غيرها من الرموز الملكية من المواد؛ أو
نقل المواد إلى شخص آخر أو "مرآة" المواد على أي خادم آخر.
ينتهي هذا الترخيص تلقائيا إذا انتهكت أيا من هذه القيود، ويمكن إنهاءه بواسطة الزرقاء الاخباري في أي وقت. عند إنهاء عرضك لهذه المواد أو عند إنهاء هذا الترخيص، يجب تدمير أي مواد تم تحميلها في يدك سواء في شكل إلكتروني أو مطبوع.
3. إخلاء المسؤولية
يتم توفير المواد على موقع ويب الاخباري على أساس "كما هي". لا تقدم شركة الزرقاء الاخباري أية ضمانات، صريحة أو ضمنية، وتتنازل بموجب هذا وتنفي جميع الضمانات الأخرى بما في ذلك، على سبيل المثال لا الحصر، الضمانات الضمنية أو شروط القابلية للتسويق أو الملاءمة لغرض معين أو عدم انتهاك الملكية الفكرية أو أي انتهاك آخر للحقوق.
وعلاوة على ذلك، فإن الزرقاء الاخباري لا تضمن أو تقدم أي بيانات تتعلق بدقة أو نتائج محتملة أو موثوقية استخدام المواد على موقعها على شبكة الإنترنت أو خلاف ذلك المتعلقة بهذه المواد أو على أي مواقع مرتبطة بهذا الموقع.
4. القيود
لا يتحمل الزرقاء الاخباري أو مورديها بأي حال من الأحوال المسؤولية عن أي أضرار (بما في ذلك، على سبيل المثال لا الحصر، الأضرار الناجمة عن فقدان البيانات أو الأرباح أو بسبب انقطاع الأعمال) الناشئة عن استخدام أو عدم القدرة على استخدام المواد الموجودة على موقع ويب الاخباري، حتى لو تم إخطار الزرقاء الاخباري أو الزرقاء الاخباري ممثل معتمد شفويا أو كتابيا من احتمال حدوث مثل هذا الضرر. ونظرا لأن بعض الولايات القضائية لا تسمح بالقيود المفروضة على الضمانات الضمنية أو قيود المسؤولية عن الأضرار اللاحقة أو العرضية، فقد لا تنطبق هذه القيود عليك.
5. دقة المواد
المواد التي تظهر على موقع الزرقاء الاخباري قد تتضمن أخطاء فنية أو مطبعية أو تصويرية. الزرقاء الاخباري لا تضمن أن أي من المواد الموجودة على موقعها الإلكتروني دقيقة أو كاملة أو حالية. الزرقاء الاخباري قد تجري تغييرات على المواد الواردة في موقعها على الانترنت في أي وقت دون سابق إنذار. ومع ذلك الزرقاء الاخباري لا يجعل أي التزام لتحديث المواد.
6. الروابط
لم تقم شركة الزرقاء الاخباري بمراجعة جميع المواقع المرتبطة بموقعها على الانترنت، وهي غير مسؤولة عن محتويات أي موقع مرتبط. إن إدراج أي رابط لا يعني موافقة الزرقاء الاخباري للموقع. استخدام أي موقع مرتبط هذا هو على حساب المستخدم الخاص.
7 - التعديلات
الزرقاء الاخباري قد تنقح شروط الخدمة هذه لموقعها على الانترنت في أي وقت دون سابق إنذار. باستخدام هذا الموقع فإنك توافق على الالتزام بالإصدار الحالي من شروط الخدمة هذه.
8 - القانون الواجب التطبيق
تخضع هذه الشروط والأحكام وتفسر وفقا لقوانين الأردن، وتنتقل إلى السلطة القضائية الخالصة للمحاكم في تلك الدولة أو الموقع.


1. Terms
By accessing the website at http://www.zarqa36.com/, you are agreeing to be bound by these terms of service, all applicable laws and regulations, and agree that you are responsible for compliance with any applicable local laws. If you do not agree with any of these terms, you are prohibited from using or accessing this site. The materials contained in this website are protected by applicable copyright and trademark law.
2. Use License
Permission is granted to temporarily download one copy of the materials (information or software) on الزرقاء الاخباري's website for personal, non-commercial transitory viewing only. This is the grant of a license, not a transfer of title, and under this license you may not:
modify or copy the materials;
use the materials for any commercial purpose, or for any public display (commercial or non-commercial);
attempt to decompile or reverse engineer any software contained on الزرقاء الاخباري's website;
remove any copyright or other proprietary notations from the materials; or
transfer the materials to another person or "mirror" the materials on any other server.
This license shall automatically terminate if you violate any of these restrictions and may be terminated by الزرقاء الاخباري at any time. Upon terminating your viewing of these materials or upon the termination of this license, you must destroy any downloaded materials in your possession whether in electronic or printed format.
3. Disclaimer
The materials on الزرقاء الاخباري's website are provided on an 'as is' basis. الزرقاء الاخباري makes no warranties, expressed or implied, and hereby disclaims and negates all other warranties including, without limitation, implied warranties or conditions of merchantability, fitness for a particular purpose, or non-infringement of intellectual property or other violation of rights.
Further, الزرقاء الاخباري does not warrant or make any representations concerning the accuracy, likely results, or reliability of the use of the materials on its website or otherwise relating to such materials or on any sites linked to this site.
4. Limitations
In no event shall الزرقاء الاخباري or its suppliers be liable for any damages (including, without limitation, damages for loss of data or profit, or due to business interruption) arising out of the use or inability to use the materials on الزرقاء الاخباري's website, even if الزرقاء الاخباري or a الزرقاء الاخباري authorized representative has been notified orally or in writing of the possibility of such damage. Because some jurisdictions do not allow limitations on implied warranties, or limitations of liability for consequential or incidental damages, these limitations may not apply to you.
5. Accuracy of materials
The materials appearing on الزرقاء الاخباري website could include technical, typographical, or photographic errors. الزرقاء الاخباري does not warrant that any of the materials on its website are accurate, complete or current. الزرقاء الاخباري may make changes to the materials contained on its website at any time without notice. However الزرقاء الاخباري does not make any commitment to update the materials.
6. Links
الزرقاء الاخباري has not reviewed all of the sites linked to its website and is not responsible for the contents of any such linked site. The inclusion of any link does not imply endorsement by الزرقاء الاخباري of the site. Use of any such linked website is at the user's own risk.
7. Modifications
الزرقاء الاخباري may revise these terms of service for its website at any time without notice. By using this website you are agreeing to be bound by the then current version of these terms of service.
8. Governing Law
These terms and conditions are governed by and construed in accordance with the laws of jordan and you irrevocably submit to the exclusive jurisdiction of the courts in that State or location.шаблоны для dle Можно зайти сюда newprogs.net чтобы скачать все для пк, а так же на allfilm.net посмотреть фильмы
Наверх